גורמי סיוע במכללה

למי אפשר לפנות במכללה, ובאילו נושאים?

המרכז לשירות הסטודנט

מטרת המרכז לסייע לכם בהתמצאות בנושאים השונים במכללה. המרכז הנו קו מענה ראשון לסטודנט בכל נושאי הקמפוס – אפשר להקביל את זה לשירות לקוחות כללי. במרכז ניתן לקבל מידע בנושאים השונים במכללה או הכוונה לכתובת הנכונה. המרכז עוקב אחר הפניות ומוודא קבלת מענה.
ליצירת קשר:
א’-ה’ 9:00-16:00 | 04-9838777
וואטסאפ: 050-2057109.

מרכז קשת

מרכז קשת הוא בית חם הפועל למען סטודנטים בעלי צרכים ייחודיים: לקויות למידה, קשיי קשב וריכוז, קשיי למידה, לקויות פיזיות וחושיות, לקויות נפשיות ועוד.
במרכז פועל צוות רב מקצועי הכולל: מומחיות בלקויות למידה, מרפאה בעיסוק, מומחית בשפה ופסיכו- תרפיסטית.
המרכז מעניק מגוון שירותים לסטודנטים והצוות מלווה את הסטודנטים לאורך דרכם באקדמיה, תוך התייחסות אישית ובניית תכנית ליווי ותמיכה המותאמת לכל סטודנט על פי צרכיו.

ליצירת קשר:

למעבר לאתר מרכז קשת לחצו כאן.

רינה ליבר- רכזת אדמיניסטרטיבית:  rina_l@oranim.ac.il | 04-9838971

שעות פעילות:
יום א: 9-12:30, 14-15:00
יום ב: 9-15:00
יום ג: 9-15:00
יום ד: 10-15:00
יום ה: 9-15:00

דיקנאט הסטודנטים

דיקנאט הסטודנטים אחראי על רווחתם של הסטודנטים והסטודנטיות במכללה. חשוב לציין: גם באגודת הסטודנטים פועלת מחלקת פנים ורווחה, ואנו עובדים בשיתוף פעולה עם הדיקנאט לרווחתכם.
צוות הדיקנאט ערוך להושיט עזרה בפתרון בעיות אישיות, חברתיות וכלכליות.
מטרתנו העיקרית לעצב עבור הסטודנטים והסטודנטיות סביבה נעימה וידידותית ולתרום לחוויית לימודים משמעותית וחיובית.
דיקנאט הסטודנטים מעניק מגוון רחב של שירותים ואחראי על התחומים הבאים: מעונות, מלגות, שירות פסיכולוגי, מילואים, לידה, מעורבות חברתית ועוד.
תחת דיקנאט הסטודנטים פועל מרכז קשת, שפרטיו מצוינים למעלה.

ליצירת קשר:

למעבר לאתר הדיקנאט לחצו כאן.

מאיה פרץ – רכזת דיקנאט הסטודנטים והסטודנטיות: maya_p@oranim.ac.il | 04-9539627.

שכר לימוד

הגוף שדרכו משלמים את שכר הלימוד השנתי. פרטים לגבי מימוש פיקדון, גובה שכר לימוד וכדומה ניתן לבדוק אצלם.
ניתן לפנות למדור שכר לימוד דרך פתיחת בקשה בפורטל הסטודנטים (שירותים נוספים -> ערעורים ובקשות)

ליצירת קשר:
sl@oranim.ac.il

מענה טלפוני בין השעות: 08.00-15.00
04-9838748
04-9838862
04-9838863